На турецькому телебаченні реклама шампуню викликала обурення єврейських громад по всьому світу. В ролику використовувався уривок з виступу Адольфа Гітлера.
В цій рекламі Гітлер закликав закликає потенційних клієнтів купувати «на 100 відсотків чоловічий шампунь».
Згадуючи назву шампуню, Гітлер говорить у ролику:
Навіщо користуватися жіночим шампунем, якщо існує стовідсотково чоловічий шампунь? Справжньому чоловіку він необхідний!
Обурені роликом єврейські організації Туреччини попросили рекламне агентство зняти його з ефіру.
В своїй заяві турецька єврейська громада висловлюється наступним чином:
Абсолютно неприйнятно використовувати Гітлера в подібній рекламі, він найяскравіший приклад жорстокості та дикості.
Антидифамаційна ліга являється американською правозахисною організацією, яка протистоїть антисемітизму та іншим формам нетерпимості по відношенню до євреїв. Її штаб якої знаходиться у США. Авраам Фоксман, національний директор цієї організації, який свого часу пережив голокост, заявив наступне:
Використовувати образ Гітлера, який був відповідальний за вбивство шести мільйонів євреїв та мільйонів інших людей під час Голокосту, щоб продати шампунь – огидний і сумний маркетинговий хід. Це образа пам’яті загиблих під час Голокосту, тих, хто вижив, і тих, хто боровся, щоб перемогти нацистів.
Реакція творців рекламного ролика і агентства, що розмістив його на телебаченні, поки що невідома.