«Стримай його вдома» – назва рекламного ролику, який з’явився нещодавно в Нідерландах. Реклама демонструється на телеканалах NED-1 і NED-2 у вечірній час. Окрім того, канали являються центральними. МЗС України виказало стурбованість появи цього ролику на телебаченні. У рекламному ролику міститься заклик до голландських жінок умовити своїх чоловіків не їхати на Євро-2012 в Україну. Пов’язано це із тим,що «ця країна сповнена найкрасивіших жінок». До речі, обидва канали належать Nederlandse Energie Maatschappij, нідерландській енергетичній компанії.
Олександр Дикусаров, прес-секретар МЗС, розповів в інтерв’ю агентству«Інтерфакс» наступне:
Ми осуджуємо рекламу такого роду та будемо вимагати того, щоб її було знято з ротації на телебаченні. Послом України в Нідерландах вже було проведено зустріч з представниками Федерації футболу Нідерландів, спонсорами якої являється компанія, яка випустила ролик в ротацію.
В Міністерстві Закордонних Справ пояснюють, що Федерацією футболу Нідерландів було різко засуджено вихід цього рекламного ролику. Також вони запевнили українську сторону, що реклама була зроблена без узгодження. Хоча, вони повинні були узгодити зміст ролика. До того ж представник Федерації пояснив, що логотип їхньої організації було використано без жодних на то підстав.
Посол України в Нідерландах також найближчим часом проведе зустріч з представниками нідерландської енергетичної компанії, керівництво якої випустило той злощасний ролик. Про це було повідомлено прес-секретарем зовнішньополітичного відомства.
Дикусаров заявив наступне:
Ми вважаємо цей ролик дискримінаційним і таким, що сприяє розпалюванню міжнаціональної ворожнечі, несправедливим по відношенню до українців та України. Ми будемо рішуче домагатися зняття реклами з ротації
Також, ним було зазначено і те, що посольство України отримало чимало листів від мешканців Нідерландів. В листах різко засуджується реклама, яку було продемонстровано на центральних телеканалах. за словами А. Дікусарова, таких звернень чимало.
Тепер декілька слів про саме відео. Рекламний ролик триває 25 секунд. На початку показується пошуковик Google, де вводиться словосполучення Ukrainian women. В результатах пошуку після цього відображається багато привабливих молодих напіводягнених жінок.
Жіночий голос супроводжує відеоряд. Може скластися враження, що голос виражає огиду та зневагу. Потім з’являється Хенк Спаан, герой сюжету. Він сидить на дивані та дивиться телевізор. Далі в кадрі з’являється логотип NLE і зображення контракту з подарунком у вигляді приладу, який виготовляє пиво.
За кадром жіночий голос розповідає як отримати в подарунок прилад з виготовлення пива. Для цього,пояснює голос, потрібно з компанією укласти контракт на три чи п’ять років.
Як запевняють у компанії:
Даруючи цей бар, чоловіків умовляють залишитися вдома, а не їхати в Україну, яка сповнена красивих жінок. Хенк Спаан залишається в себе вдома.