Довга перерва в русі потягів метро була пов’язана з великою територією пошуку місця поломки (прогін між станціями метро протяжністю 4 км).
Фахівці столичного метрополітену з’ясували причини перебоїв у графіку руху поїздів метро, які відбулися 23 лютого.
Як повідомляє прес-служба:
За інформацією КП” Київський метрополітен “, 23 лютого в 12:11 на перегоні між станціями”Славутич” і “Видубичі”на одному з шляхів відбулося зняття напруги 825 В з контактної рейки від системи захисту. Спроби енергодиспетчера подати напругу резервними схемами управління не дали позитивного результату. Невідкладно на ділянку були направлені спеціальні бригади для пошуку і усунення несправності. Оскільки перегін між станціями “Видубичі” і “Славутич” має протяжність більше 4х кілометрів, огляд всіх вузлів кріплення контактної рейки і кабельних ліній зайняв тривалий час. В результаті огляду був виявлений оплавлений вузол кріплення контактної рейки з руйнуванням ізолятора. Після заміни ізолятора рух потягів було відновлено.
У метрополітені зазначають, що причиною виходу з ладу кріплення контактної рейки став поверхневий пробій на “землю” ізолятора, на якому осів струмопровідний шар водяного пилу з брудом, насиченою солями. Така ситуація виникла в результаті танення снігу і льоду на проїжджій частині Південного моста.