Лобіювання інтересів великих компаній – саме так висловлюється половина українців стосовно боротьби з інтелектуальним піратством.
Музику, фільми, електронні книги, програмне забезпечення, одним словом, ліцензійний контент, не готові купувати на сьогоднішній день українці. Таких виявилося дві третини, точніше – 61%. Про це свідчить дослідження, яке було проведено компанією Research & Branding Group.
Лише один відсоток опитаних людей заявили про свою готовність відмовитися від піратських послуг. Ще вісім відсотків невпевнено повідомили про свою «часткову» відмову. Кожен третій, точніше – близько 30% опитаних, не відповіли на поставлене запитання.
С висловлюванням про те, що лобіюванням інтересів великих компаній являється боротьба з інтелектуальним піратством погоджується 41% українців. В той же час 51% опитаних не змогли дати відповіді.
Близько половини українців вважають, що висока вартість ліцензійного контенту обмежить їх доступ до передових знань, а, отже, віддалить Україну від високорозвинених країн.
До речі, що не так давно інтернет-піратів підтримав відомий бразильський письменник Пауло Коельо. Автор «Алхіміка» вважає цей спосіб поширення творчості кращою рекламою.