Компанія Red Bull була вимушена зняти з ефіру в ПАР рекламний ролик, в якому по воді ходить Ісус.
В цьому анімаційному ролику Ісус виходить з човна та йде по воді. Як припустили апостоли, в Ісуса це вийшло завдяки Red Bull, який «дав йому крила». На це він відповів, що добре знає місця, де є камені, на які можна наступити.
Католицька церква зажадала заборони цієї реклами. Враження від цього ролика було посилено тим, що його трансляція почалася незадовго до Великодня. Представники церкви в знак протесту закликали усіх віруючих відмовитися до Великодня від вживання Red Bull.
В свою чергу, від представників Red Bull надійшла офіційна заява, в якій йшлося про те, що компанія не хотіла торкнутися нічиїх переконань і почуттів. А використання біблійної теми пояснювалося тим, що ця тема являється добре відомою темою і традиційно експлуатується в рекламі.
Реклама Red Bull протрималася в телевізійному ефірі лише один день, а саме – 13 березня 2012 року. А вже наступного дня ролик було знято з ефіру.
Використання релігійної та церковної тематики в рекламі традиційно викликає протести у представників церкви і простих віруючих. При цьому рекламодавці нерідко спеціально звертаються до неї, щоб підвищити увагу до свого продукту за рахунок скандальної слави. Як приклад можна привести рекламну кампанію італійського морозива Antonio Federici у Великобританії, на постерах якої були зображені вагітна черниця і священики-коханці. Після надходження скарг ця реклама була заборонена.