Консультативна група «Євробачення» зробила попередження Сан-Марино.
Попередження пов’язане з конкурсною піснею цієї країни під назвою «Facebook Uh, Oh, Oh».
Пісня суперечить правилам конкурсу. Згідно з правилами, слова пісні і її виконання не повинні мати негативний вплив на шоу і Європейський Мовний Союз. В піснях забороняється використовувати слова, вирази, жести, пов’язані з політикою. Також забороняється використовувати в пісні лайки, інші неприйнятні слова, назви торгових брендів.
Консультативна група вирішила, що Сан-Марино слід змінити пісню, в якій неодноразово повторюється слово «facebook», так як воно є назвою соціальної мережі, а значить, є рекламою. Тому, національний віщатель Сан-Марино канал SMRTV повинен прибрати з пісні слово «facebook» або виступити з іншою піснею.
Сан-Марино дали час до 12 години 22 березня для того, щоб представити нову пісню.