За результатами дослідження, у середньостатистичного працівника близько 40% робочого часу йде на неробочу діяльність.
Аналітики компанії Falcongaze провели дослідження, вивчивши, чим займаються середньостатистичні співробітники протягом робочого дня. З’ясувалося, що в середньому близько 40% робочого часу витрачається на неробочу діяльність. Тобто з 40 годин на тиждень витрачається на відволікання і розваги 16 годин.
Інтернет – це головний ворог робочого процесу в сучасному офісі. Проте повністю відмовитися від нього вже неможливо. Але, про все це по порядку. Розпочнемо з того, на що офісні співробітники відволікаються найменше.
Отже, 5% працівників займають робочий час пристроєм особистого життя. Ті, хто потрапив в цю категорію, затримуються під час обідніх перерв, влаштовують таємні романтичні зустрічі в далеких кутах офісу або ведуть нескінченні телефонні розмови з предметом обожнювання.
А ось 12% офісних працівників обрали міцний здоровий сон. Це не дивно, адже за статистикою ВООЗ, за 2011 рік 48% людей на Землі страждають хронічним недосипанням.
Близько 18% працівників дозволяють собі переглядати не зовсім пристойні матеріали на робочих комп’ютерах.
30% співробітників відволікають себе від роботи всілякими іграми, починаючи з класичної «косинки» і закінчуючи багатогодинними офісними баталіями в онлайн-битвах.
44% співробітників не вважають ганебнім здійснювати покупки через інтернет-магазини. При цьому лідирують за кількістю онлайн-покупок чоловіки. 86% всіх покупок через Інтернет здійснюють саме вони. Більшість співробітників вважають, що, здійснюючи інтернет-покупки в робочий час, вони оптимізують робочий час, а не витрачають його, тому що не йдуть з роботи раніше, заради походів у звичайні магазини.
57% працівників не відмовляють собі в задоволенні прочитати останні новини. На читання новин середньостатистичний працівник витрачає від 30 ти хвилин до 3х годин за робочий день.
На другому місці виявилися соціальні мережі. 73% співробітників, зареєстрованих в соцмережах, перевіряють свої сторінки в робочий час, зі своїх робочих комп’ютерів.
На першому місці серед пожирачів часу – спілкування в месенджерах і чатах з друзями та колегами, в цьому викрили 90% працівників.