У позовах покупці мобільних гаджетів Apple говорять, що фактичні можливості «віртуального персонального асистента» Siri не відповідають можливостям, продемонстрованим в рекламі. Тому споживачі вважають, що компанія Apple обдурила їх і вимагають матеріального відшкодування.
В позові йдеться:
Нечесна реклама Apple розходиться з реальним функціонуванням і експлуатацією функцій Siri, про що свідчить як особистий досвід позивача, так і скарги інших споживачів… Інструмент Siri не сприймає голосові команди позивача або надає результати запитів занадто довго.
Попередній позов зі схожим змістом був поданий до Apple 12 березня 2012 року. В обох позовах йдеться, що в рекламі та маркетингових матеріалах Apple голосовий асистент Siri виглядає значно більш інтелектуальним, ніж насправді. Позивачі кажуть, що в реальності Siri досить рідко правильно відповідає на поставлені питання. Також обидва позови вимагають від Apple матеріального відшкодування.
Варто зазначити, що раніше компанією ArsTechnica було проведено опитування, в рамках якого було опитано 2800 осіб.
- Близько третини, а саме 30%, респондентів заявили, що взагалі не використовують Siri, так як він не сподобався їм чи вони визнали його непотрібним
- Кожен п’ятий говорить, що використовує, але має претензії за якістю
- 22,5% заявили, що задоволені цією розробкою.
Окрім того, на сьогодні формально система Apple Siri як і раніше знаходиться в стадії бета-версії, що в принципі допускає певні похибки в роботі.